Kempingezni voltunk a múlthéten Balatonalmádiban. Ez számunkra az év csúcseseménye, mindig nagyon készülünk, és nagyon szeretjük azt az egy hetet, amit ott töltünk együtt a családdal. Az elmúlt 20 évben már rendszeres nyári program számunkra, ennek megfelelően fel is vagyunk rá készülve, ahogy azt kell. 4 éve vettünk egy szuper, új lakókocsit, amiben minden van, amire szükségünk lehet, így már nagyon komfortos is a nyaralás azzal ellentétben, mint mikor sátoroztunk. Az is jó volt, de azért egy jól felszerelt, komfortos lakókocsi mégis több kényelmet nyújt a számunkra. Volt olyan év is, amikor nagyon esett az eső a héten, mikor kempingeztünk, és sátorban élvezhetetlenné vált a program, de mióta megvan a lakókocsi, azóta nincsenek ilyen problémák, mert bármilyen időjárásban megfelelő védelmet nyújt a számunkra. Legrosszabb esetben pedig bent kártyázunk.

Az egyetlen dolog, ami nehézséget okozott, az a tűzhelyhez szükséges gázpalack beszerzése volt. Mikor először kifogyott, akkor a lakóhelyünkhöz közeli gázcseretelepre vittük el kicserélni, de megmondom őszintén, nem igazán szerettem furikázni vele, mert nem szeretem betenni az utómba, meg kivenni, lakókocsival meg csak nem állhatok be a telepre, nemde? Aztán, egy idő után akkora áremelés is történt azon a telepen, hogy muszáj volt már utánanéznem, nincs-e a piacon valami kedvezőbb gázpalack ár.

Rákerestem a neten, és nem csak kedvezőbb árú, de sokkal jobb szolgáltatású gázcseretelepet is találtam, mint ahonnan eddig szereztem be a Pb palackot. Találtam egy céget, ahonnan megrendelhetem telefonon, amire szükségem van, és ki is szállítják egy megbeszélt időpontban nekem, a régit pedig azzal a lendülettel el is viszik. Nekem nem kell mennem sehova, spórolnak az időmmel, az energiámmal, de még a pénzemmel is, hiszen a gázpalackok ára is sokkal kedvezőbb, mint előtte.

Először túl szépnek tűnt ahhoz, hogy igaz legyen, de kipróbáltam ezt a gázpalack futár szolgáltatást, és tényleg működik. A futár ráadásul nagyon kedves és rugalmas, minden a megbeszéltek szerint történik.

Ez már a második szezon, hogy tőlük rendelünk, de nagyon ajánlom mindenkinek, mi is innen rendelünk már a nyaralóba is Szigetszentmiklóson, és anyám nyári konyhájába is, mert Budapesten és annak 20 km-es vonzáskörzetében vállalnak kiszállítást.

De visszatérve a kempingre, a lakókocsi idén is szuperül muzsikált, és mesés volt az ott eltöltött hetünk a családdal. A fürdőzés mellett sokat játszottunk, rengeteget pihentünk és marha jókat ettünk, az ételek, a gázpalacknak köszönhetően a lakókocsiban tudtak elkészülni, így a saját ízlésünknek megfelelő ízek és ételek voltak terítéken. Ez nálunk fontos, mert az asszony marha jól főz, a kölykök nem is nagyon esznek meg mást, ez a megoldás pedig szintén a 100 %-os kényelmünknek és kikapcsolódásunknak kedvez.

Persze vigyázni kell a gázpalackkal, mert az nem jó buli, ha szivárog vagy ilyesmi, ezért sem szerettem én szállítgatni. Ez a szolgáltatás azért is szuper, mert a futár nem csak kihozza, de be is köti, így nem kell vele szak avatatlan kézzel játszani. Szóval minden szempontból főnyeremény, kényelmes és biztonságos. Én minden esetre javaslom a kipróbálását annak, aki gázpalackra szorul, mert ez a legjobb, leggyorsabb, legmegbízhatóbb módja a beszerzésnek.

És ha minden meg van oldva, az embernek már csak az a dolga, hogy élvezze a napsütést, a szabadságot, a mindenre kiható nyugalmat és békét, és csak arra koncentráljon, amire igazán fontos. Manapság annyira rohan az ember, hogy pont arra nincsen soha ideje, amire kéne, pedig nagyon fontos lenne, hogy szenteljünk időt egymásra, beszélgessünk, nevessünk, játszunk, éljük meg a pillanatokat, amíg csak lehet, mert az élet nagy rendező, sosem lehet tudni, mit hoz a reggel. De ha mindent egyszerűsítünk az életünkben, és igénybe vesszük az ilyen nagyszerű szolgáltatásokat, mint pl. a házhoz rendelhető gázpalack, máris könnyítettünk az életünkön, időt, energiát és idegeskedést spóroltunk, és több időnk marad mindenre.